понеділок, 26 вересня 2011 р.

Мінімалізм

Привіт, мої любі читачі!
Я вже давно нічого не писала, хоча нових робіт чимало назбиралось. Останні тижні були дуже насиченими, спочатку мій ДР, потім захворів Рустамчик, потім ярмарка, потім поїздка в університет, тепер у нас зубки лізуть, і писати в блозі було ніколи))) До речі, про ярмарку трохи розкажу. Це була моя перша ярмарка, я стояла з листівками і блокнотами. Що мене найбільше вразило, то це ставлення наших людей до творчості -  підходять, подивляться і йдуть з фразою: сама таке дома зробиш... Ну нехай ще там мої листівки, може вони не такі вже й гарні, але поруч стояла жіночка з шикарними роботами з бісеру: намисто, пояси, браслети, і реакція була майже такою ж, а з бісером набагато більше роботи ніж з листівками. Але є і поціновувачі прекрасного, які все-таки купували мої листівки, і мені ставало трохи легше))) До цього я продавала листівки знайомим, на роботі у чоловіка і у тата(в офісах), і ярмарка - це був мій перший досвід, тому, мабуть, трохи болючий)))
Так, я розговорилась)) Сьогодні хочу показати листівку з якою приймаю участь у завданні Мінімалізм від блогу Fairy's Challenge
Запрошую всіх на солодке, хто ще не знає.
І ще я прикупила собі паперу MF і тепер підкорюватиму стиль шеббі, бо він мені страшенно подобається і хочеться творити в такому стилі.
Гарного вам дня!!!

4 коментарі:

  1. Не переймайся, так говорять ті, хто ніколи ніц не робив руками =))
    Листівочка чудова, а МФ - це щось, він такий ніжний і прикольний, аж шкода його під ніж пускати

    ВідповістиВидалити
  2. Милая такая!
    Спасибо и удачи в Fairy's Challenge!

    ВідповістиВидалити
  3. Так Мелісса це щось))) Я так давно мріяла про такий папір, до речі вже одну зробила листівку, скоро покажу.

    ВідповістиВидалити