пʼятницю, 5 серпня 2011 р.

Квіткове дерево

Всім привіт!
Я вже давно нічого не писала, бо недарма ж кажуть: літо - гаряча пора))) І хочеться поскрапити, але часу не вистачає. Але є в нашому житті такі дати, коли відкладаєш все і таки скрапиш)))
Вчора мамі чоловіка було 50, і для неї я створила ось таку красу:



Це квіткове дерево. Я давно вже їх побачила на сайті Страна Мастеров, але не було нагоди зробити таке. Квітки робили два дні удвох з подругою, крутили з гофро паперу. Ще зробила листівочку з карманчиком, теж експериментальний варіант, бо хотілося спробувати і теж не було нагоди. Сподіваюся, що іменинниці сподобалося)))
Для дерева і листівки я вибрала ось таке фото, щоб прийняти участь у завданні Фетиш від Fairy's Challenge

І при створенні я використовувала всі відтінки фіолетового.
Гарного вам дня!!!



6 коментарів:

  1. чудовий подарунок!!!! букет дуже класнючий!!!! і листівочка ніжна і мила ))

    ВідповістиВидалити
  2. прекрасное дерево, спасибо за участие в блоге СкрапМагия!

    ВідповістиВидалити
  3. Спасибо за участие в задании Fairy's Challenge! Удачи :)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудесная работа! Спасибо за участие в задании Творческой мастерской ГудХобби!

    ВідповістиВидалити
  5. красотааа!! Спасибо за участие в задании ScrapMagia!:)

    ВідповістиВидалити