середу, 13 липня 2011 р.

Блокнотик

Привіт!
Я, нарешті, зробила блокноти, які мені замовили минулого тижня. Так багато думала якими ж їх зробити, щоб були гарні, який підібрати папір, як прикрасити, а дороблювала все в останній момент і, навіть, фотографувала на вокзалі(((( Я передавала їх в інше місто. Тому через такі обставини і якість фотографій, я трохи засмучена. Але замовникам сподобалось і це не може не тішити)))
Ось перший:
Я використовувала папір GCD Paris Night. У мене з ним асоціюється лише одне слово-шикарний. Він дійсно дуже гарний, я від нього в захваті просто.
З цим блокнотиком хочу прийняти участь у завданні Бабочки 

Тепер блокнот під номером 2))) папір на цьому блокноті  з оксамитом. Тож цей вживу взагалі і гарний і приємний на дотик)))
З цим блокнотом хочу прийняти участь у Задание №19 - Конкурс "Узор Дамаск"
 від блогу Подари кусочек счастья... і в завданні Бабочки

 від Studio Scrapbooking,  а раптом пощастить? :)

Немає коментарів:

Дописати коментар